vrijdag 6 februari 2015

geboorte van snijkunst en zoon3


Voor alledrie de zoons maakten we de geboortekaartjes zelf: voor zoon1 met een berentekening van z'n tante van 11, voor zoon2 een kunstwerkje van stof met een luchtballon en bij zoon3 was ik door het snijvirus gegrepen. Ik volgde bij HIPRaven een workshop papercutting en daarna was geen papiertje meer veilig. 

Ik fantaseerde over drie jongetjes in het bos van Ronja de Roversdochter. En toen werd Borka's zoon geboren:


Ik zie hem al op een tak in de zon zitten.


Wat een feest: een gezonde derde zoon.



Na de eerste weken als een slak geleefd te hebben (zover dat gaat met drie kinders), kreeg ik het op mijn heupen. We kregen zoveel leuke reacties op het kaartje dat manlief en ik wilde plannen maakten: een set kerstkaarten en meer. Natuurlijk wel verantwoord, biologisch, dynamisch en ecologisch en als dies meer zij.
Ik ging als een haas aan het snijden.


...

Wordt vervolgd.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten