dinsdag 10 februari 2015

#5/52

Zoon 3 ging wennen op het kinderdagverblijf. Gelukkig is ie daar (nog even)samen met zoon 2. Het boefje heeft daar braaf een fles leeggedronken (thuis blieft hij niets anders dan melk-rechtstreeks-uit-mama). 
O, wat voelde ik me onthand zonder kinders thuis. Duizend mogelijkheden, maar wat te doen? Ik belde eens ongestoord, maakte (nog meer) plannen en zong wat. En wat was ik blij toen we weer samen waren. 


Toen werd zoon 2 ziek. En niet zo'n beetje. Zoon 1 had het de griep de week ervoor al gehad. Dus die kon het niet meer krijgen...


Op volgorde van binnenkomst ging het verder met zoon 3. Nog altijd niet beter. En als laatste viel manlief ook ten prooi aan deze rondwarende griep. Ik moet bekennen dat ik niet de beste zuster ben, maar ik doe mijn best.

Op een gegeven moment word ik gek van het binnenzitten en wat doe je dan? Je gaat naar de bios (nog meer zitten en binnen, en...nog meer filmpjes). We gingen naar een film over politieauto met toevallig dezelfde naam als zoon 2. Voordat we er waren sliep zoon 2 al.




Maar gelukkig ontwaakte hij weer en hebben zoon 1 en 2 met rode konen naar de spannende avonturen gekeken. En ik naar die mennekes met rode koontjes.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten